wtorek, 10 stycznia 2012

Co tam kryzys, kiedy serca otwarte!

"Co tam kryzys, kiedy serca otwarte" napisała mi moja serdeczna znajoma, żeby po licytacji dodać "a nie mówiłam?!".
Stało się coś niewiarygodnego! Podczas licytacji przedmiotów podarowanych dla sztabu WOŚP w MOKu w Głogowie, po naprawdę zaciętej walce, torba "zarobiła" dla Orkiestry 920 zł! Tego chyba nikt się nie spodziewał, ja na pewno nie.
Bardzo dziękuję Licytującym, gratuluję Zwycięzcom, którzy mają całą kolekcję moich toreb podarowanych na aukcje (już 4 sztuki!). Macie wielkie serducha!


Podziękowania ślę również Fajnym Babeczkom ze Skrzydłami z głogowskiego MOKu, które mistrzowsko poprowadziły całą imprezę. Macie Dziewczyny Moc!




Nie mogę przy okazji nie wspomnieć o torbie dla Oliwierka (patrz wcześniejsze posty), która po licytacji w grudniu również trafiła w bardzo dobre ręce, co mnie ogromnie raduje. 
Optymistyczna torba dołożyła 400 zł do leczenia chłopca. Dziękuję M.S.!


Nie zapominajcie o Oliwierku, On wciąż potrzebuje Waszej 
pomocy!


Dla takich chwil, dla takich ludzi warto sz/ż-yć !

10 komentarzy:

  1. Wow,to na pewno wielki sukces

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczka Tobie wielkie dzięki i uściski za te CUDA co nam dajesz wraz z cząstką swojego SERDUCHA... :))) - Aga - Babeczka ze Skrzydłami z licytacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielbicielką Twoich toreb, szyjesz je akurat, tak jak potrzeba, poza tym,że są piękne, są na pewno funkcjonalne i dopieszczone w najmniejszym szczególe. Wośp-owa skradła moje serce. Ośmielę się cichutko zaproponować wymianę... uf napisałam to.... Gdyby coś Tobie spodobało się u mnie... byłabym przeszczęśliwa mogąc stać się posiadaczką jednej z Twoich prac.
    pozdrawiam serdecznie Iza
    http://izziland-izziland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję IZZILAND! Chętnie zajrzę, tylko chwilkę muszę znaleźć, bo ostatnio zaszyta na amen jestem :). Pozdrawiam!

      Usuń
  4. SUPER torba ! Znalazlam Cie przypadkiem i zostaje na dluzej !
    Sama tez projektuje i wykonuje torebki i Twoje sa naprawde bardzo ciekawe !!!
    Zapraszam do siebie i na moje Urodzinowe Candy !
    http://alina-lifeafter.blogspot.com
    Pozdrawiam z cieplej Florydy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mnie ucieszył Twój wpis Alino, dziękuję! Za pozdrowienia z Florydy jeszcze bardziej dziękuję, tęsknię za tymi amerykańskimi klimatami :) (wschodnie wybrzeże, ocean, plaża, słońce.... mmmm). Pozdrawiam z szarej, absurdalnej Polski ;).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...